<3



Fyfan vilken morgon jag har haft. Den värsta på länge!
Det snöade golfbollar , och i det fick jag gå i! Nej usch... 20 minuter i blött jäkla snöfall så när man kom fram till busshållplatsen så var mitt smink borta och mitt hår megablött. Tack gud, eller buddha eller vem som nu kan vilja mig något ont!! Vad har jag gjort för att förtjäna allt detta :( Hann inte käka frukost heller, hann 2 tuggor sen var jag tvungen att rusa till bussen. Uhuhuhuhuuuuu. 
Nu i skolan så är vi typ 7 st på lektionen , alla andra har gått hem och jobbat. Vi får nämligen ingen närvaro/frånvaro idag.

Usch, eddie visade min blogg för min lärare, och satte på min fjortisvideo!! Fast jag hann stänga av den innan man hörde nåt! Shiiit vad panik jag fick. Eddie!!!! :(



Nu sitter jag här och hungrar ihjäl och ska pyssla med diktlayout.

see yah latör.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]