fin helg!!

hej bloggen!
Nu har jag inte skrivit på 2 dagar, knepigt.
Men igår så åkte Nanna och Eddie hem till mig, mysigt!
Vi lagade tacos, såg på 3 filmer, (Mumien, Paranormal Activity och Wild child) sen vid 15.00 så gick vi och grejade madrasser, la ut tre madrasser på golvet och sen somnade vi inom en timme. Eller nanna låg och pratade, men jag var så trött så jag höll på att dö av sömn.
Enligt Eddie mumlar jag i sömnen? Har jag aldrig hört.

På morgonen lagade vi pannkakor till frukost! <3
Efter det såg vi på en film, Barnhemmet.
Sen var det dags för de små korvarna att gå till bussen, och jag hoppade in i duschen och sen gick jag och mamma upp till min kusin som hade fyllt år.
Sitter i soffan nu och ser på Paradise hotel XL och laddar upp en fjortisvideo på videofy me. Lägger upp den senare! :D

Imorgon är det söndag, och jag ska beställa en klockan jag sett ut på en nätbutik :D

Well, got to go, är svein trött... :)<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]