produktivt

Howdy people!

Det var en väldans produktiv idaaag, bakat Lchf-kladdkaka och lyssnat på talbok och sånt där soft.
Här är en bild på min kladdkaka:



Det är ingen vanlig kladdkaka, utan en lchf. Lchf är en speciell diet som gör att i den här finns det inget gluten. Den består bara av mörk choklad, ägg, vaniljstång och kakao.  Väldigt nyttigt!
Har inte smakat än men får se om den är så god....

Well, ikväll ska jag bara se på film och äta god mat.
Pappa håller på med maten en trappa ner och hungrig som jag är tycker jag det luktar jättegott.
Just nu går Ace Ventura på tv, galnara människa går nog inte att hitta! :D
Tror jag skrattar ihjäl mej...

Allstå, tycker fortfarande att det är tråkigt att det inte blev något igår. Men får se vi kan hitta på något nästa helg eller så. :)

Ah, nu ska jag ner utföra ett hemligt uppdrag.
Ikväll har jag 4 möjliga filmer att se. Im so excited.
De fyra valmöjligheterna är; Nattrond, Harry Potter och Fenixorden, Notting Hill och Spiderman.
Får se vilken det blir! :)

Puss och hejjjjjj



wuut, Im so evul (6)



raowwrrrr!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]