RAWR

Allstå denna dagen har hittils bara varit botten!!

Först imorse var jag zombie trött på bussen. Sen var det Nanna som hade lite problem och sånt, och då blir man alltid ledsen :( Det kommer att bli bra! Men hon åkte hem iallafall.
På lektionen gjorde vi massvis olika saker, som jag skrev förut, vi övade lite inför imorgon.

Dagen blev tråkigare och tråkigare, när sista lektionen var slut så väntade jag och Eddie på bussen, medans vi gjorde det satte vi oss vid en dator och kikade på Twilight online på internet. Det var faktiskt mysigt! När Eddie gick till bussen satt jag kvar till kvart över tre, då jag gick till bussen.
På vägen hem var det nån idiot som körde upp en lastbil på gångvägen, den skulle lasta ett himla utomhus badkar till ett hus, så jag fick gå på sidan i snön, på nån annans tomt. Eller det var faktiskt min lärares tomt... :O Hoppas han inte såg mig. Blev iallafall lite lack på den människan som sa åt lastibilen att köra längre och längre upp på gångvägen. Ahh!
Men nu har jag ätit lite, och nu väntar Scrubs....yummi. Nåt som kan få mig på humör iallafall.
Sen blir det att räkna matte med pappa.
Oh juste, jag väntar 3 paket denna veckan och inte ett enda har kommit!!? Hur dåligt är inte det då?? Det är ju mitten av veckan!



Nån som kan få mig på bra humör iallafall <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]