smile like you mean it

Vilken kass morgon jag har haft.
Jag försov mig, fick foundation i håret, mitt munsår var sjukt mycket värre, fick vänta as lång stund på bussen och när den väl kom var den superfull.
I skolan gick det helt okej, bortsett från tråkiga lektioner dårå.

Iallafall, lyssnar på talboken just nu (som vanligt) och biter på läpparna.
Allstå det går inte att lyssna på talbok och skriva blogginlägg samtidigt.
Aja, nu skriver nån till mig på msn så ska ändå sluta nu.
Pusshejjjj!



Smile like you mean it!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]