the world is flashing by

tjaaa!

Sitter med blondering i håret, bleker utväxten :) Så skönt att få det gjort eftersom mitt "gamla" hår ser ut som jagvetintevad....
I eftermiddag kommer fastrar och sånt hit, ska bli trevligt och god mat! :D
Känner att jag är hungrig, har inte ätit frukost, bara frukt.. busigt frida.
Jag tror att jag är helt ensam om att gå ner i vikt i julveckan? Jag äter liksom mindre mat nu när alla andra äter massa mat... knepigt. Men bra! ;)

Känner att mitt bloggande blir bara sämre och sämre, och jag har ändå lov! Får bli bättring på detta, ska skaffa nya ideér och massa roliga saker till bloggen har jag besämt mig för. Men just idag är det ingen bra bloggdag eftersom vi städar och donar här hemma hela dagen...

Aja, får dra ner och duscha ur blonderingen strax.
Pusspuss och förlåt för att jag är så damn tråkig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]