ps <3

Jag har öppnat photoshop för första gången på flera veckor. Lycka. Jag har knappt överlevt utan det! Finns inget bättre redigeringsprogram än det, I löööve it.

När jag inte kan redigera mina bilder känner jag mig rejält handikappad. Har använt "Windows photo gallery" för att redigera bilder, suuuuuuuuger.

Jaja.
Denna dagen är inte värd att beskrivas för övrigt. Vädret är dåligt, ikväll händer inget. Mjeeeeeeeeeeeeeh.

Puss.



heeeeh, mindre kul är det när man inte har någon bild att redigera. Denna var ju redan redigerad så lite smådetaljer fick det bli. Skärpan är justerad, beskuren, och ett fint filter fick det bli...........

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]