avlagringar

(rubriken: vad tänkte jag på? svar; vet ej.)
jäkla.hemtenta.varför.finns.du?
Har tagit mej hela dagen o sitta med den...nu är jag äntligen klar!

Usch , imorgon blir ingen rolig dag, först en lång himla dag i skolan, sen ett hemligt uppdrag jag inte kan skriva här ;) Och sen kickoff. Får se om jag överlever... men är så glad över att det bara är 4 dagar kvar.. tänk att jag börjar trean sen! Vart har all tid tagit vägen? Hel sjukt!

Oj. såg precis att klockan var halv elva. Känns som om den är halv nio. got to go, bye lovers!

wooow.. tänk när man såg ut såhär! ungefär... 3 år gammal bild! Jackan I love.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]