friday im in love

Häääääälloooo

Vaknade iaf mycket tidigare än igår..hade ställt klockan så...ehe.
Hade fått världens sötaste sms också....me like...

Nu sitter jag här och äter äpple med krossade nötter och kokos på. Det får bli min frukost idag. Gott.
Usch, idag är min allergi inte nice :( Ögonen kliar och rinner...fysate.


Idag ska jag förmodligen hjälpa till o bära ut saker från lillagaraget. Snickarna har tagit loss en hel vägg därifrån och grävit ett dike bredvid. Det ser såååå roligt ut. Så alla saker ska ut. Jobbigt.

Hahahahaha, nu kom en estnier och frågade efter en fork. En gaffel allstå. De är roliga, de :)

fan nu orkar jag inte sitta här, gotta have ögondroppar
ciao ciao


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]