let me try to explain why...

heje

Irriterande att inte få sova, vaknade vid 10, sen väckte mamma mej vid 11 , sen väckte louise mig vid 12.
Har iallafall försökt plugga lite foto, och så har jag gått bort med tidningar och glas, (har 50m till containrarna) har förmodligen glassplitter kvar i händerna...ehe.

Ang. min blogg!
Det är såhär, att så fort jag ska spara en bild, eller lägga upp en bild eller till och med ändra profilbild på msn så stannar hela datorn, och jag måste starta om den. Vad är det för fel?!?! Varje gång. Precis när jag går in i bildmappen så pffffffffffft......laggar hela datorn fast och jag kan inte göra ett skit. Hände flera gånger igår, och jag som satt och pratade med människor på msn ....hate it! Så förlåt om mina inlägg är supertråkiga, lider verkligen.. :(

jaja, hoppas ni förstår :)

Har fått maaaasssaaa kläder av louise, som hon inte ville ha längre! Lycka :D bla. cheap monday jeans, en sälen tröja, björnborg trosor, skjortor mm! Happiness.

see ya later alligator

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]