inte kul

mina ben!!!

har gått med nanna på torget idag, vi lämnade ut ca 10 jobbansökan :) Väldans duktigt av oss faktiskt.
Men jag fick inte köpt blondering som jag hade planerat :( Mitt hår är gult på vissa ställen, och utväxten är ju snajsig har jag hört. Not. Tänk i sommar, då kommer jag ha jätteblont hår och brun hy, så fräscht!
Iallafall, gick på torget jättelänge, tills min mor kom och hämtade mig och vi åkte och handlade mat. Var hemma halv åtta.
Nu har jag käkat konstig färdigmat och om tio minuter är det andra avenyyyyyn :D

mamma har masserat en av mina fötter, denice, hihihihii.

Nu kom mamma och sa att hon hade en modern frisyr just nu. Hmm, kejs.
Roligt.

men jag är heltrött och ont i benen så får dra och vila mej, haha.

puss på valfritt ställe

en väldigt fin bild från en väldigt fin sommar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]