long day

Ojski, blev en lång dag idag ju. Började med skola, vi såg Al Gores film på samhällslektionen, An Inconvenient Truth.  Så bra men så hemsk! Man får så dåligt samvete för hur vi människor lever i nutiden. Ni som inte sett den, se den. Tåls att tänka på.

Efter skolan så drog jag och mama till göksäter, ahmagad vad B men parfymerna är billiga ;)
Lite småkrafs hit och dit, dänice. Nu är jag så trött så jag skulle kunna somna ståendes. Eller inte, haha. Men ont i fötterna och sånt där. Uschi.

Men nu kommer halv åtta hos mig, you better see it (:

welli, puss puss molntuss

hittade en fin bild, lille segelbåtisen juu. Saknar dej


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]