stretch 2 3 4

hola!!

Idag hade jag bara dubbeltimme i matte, sen stack jag och nanna till maxi och köpte vindruvor och kexchoklad, sen gick vi till gymmet. Käkade lite först, sen började vi träna. Vi gymmade i ca 2 timmar :) Det var asnice. Brände massa kalorier. Tur att vi stretchade efter, för jag vill verkligen iiinteee ha träningsvärk! Huhuhu.

Haha, på bussen hem skulle jag slänga mitt äpple i papperskorgen bakom vårat säte, så böjde jag mig bakåt och så missade jag papperskorgen! Hahahaha. Tror att hela bakre halvan av bussen såg det med. Trevligt. Hihi.

Slapp gå hela vägen hem också, pappa kom och hämtade upp mig :) Det var mys, och imorse körde mamma mig, hann till och med se ett helt Scrubs avsnitt innan vi åkte. Grymt.

Nu snart ska jag sätta igång och plugga lite engelska. Uschi.

aja, have a great day.
puss

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]