thats how we do it

Jag blev klar med min himla kartong, en parfym förpackning blev det. Jag satt fan i 2½ timmar i sträck!! Fick börja om säkert 10 gånger för att PS laggade och stängde av sig.
Efter det var jag och Nanna döhungriga, så vi sprang ner till matsalen och käkade påskmat.

Nu är jag hemma, och idag kommer Syster hem! Så myyyysigt. :)

Ska förmodligen plugga lite senare, ska skriva en debattartikel och läsa lite samhällskunskap. däsuger.

Nu vart reklamen slut så nu blir det scrubs.

pösshajj

ah jag vet, coolare kan man inte bli.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]