Twitter

Yaaay

Såg på Ellen förut, (talkshow) och de snackade om Twitter. Då kom jag på att jag har twitter! :)
Så jag loggade in, och det är faktiskt rätt underhållande. Följer 5st just nu, men har bara en som följer mig :(
Kanske inte så konstigt, då jag aldrig är inne. Men ni som använder Twitter, följ mig, så följer jag er :)
Fridahell @ Twitter ! :D


Kom in för en stund sen, har varit ute och fått ögonen i solen med mamma. Vi gick ner till hamnen och tillbaks. Jättefint väder idag, så jag passade på att ta på mig mina zebrarandiga solglasögon. <3

Hoppas ni får en bra dag ^^




omg, who's that hottie? ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]