You took a hammer to these walls

Idag är det en effektiv lördag!
Jag springer omkring och letar efter vatten som jag kan späda ut min citrondryck med, jag letar efter clementiner och sen ligger jag på soffan bredvid betty och ser på när hon sover. Matte pluggas också effektivt denna dagen.
Pappa arbetar med köket, han har rivit ner all tapet, tagit ut nästan alla möbler, för han ska sätta upp vit panel över hela köket. Det kommer bli sååå fint. Men just nu ser det ut som en stökig arbetsplats, ligger verktyg, borrar, skruvar mm överallt. Hörs i hela huset när han hamrar och slipar. Men fint kommer det bli, jao.

Mamma fick ett ryck igår och gjorde om mitt gamla rum till ett fint gäst/arbetsplats. Så nu ser det helt himmelskt ut där inne. Vita spetsgardiner, skrivbord i mitten och två renbäddade sängar. På mitt rum ser det också fint ut. Rensat ut lite kläder, dammsugit, dammat och satt in en ny fin växt och såntdär. Provade min fina, persikofärgade volangklänning förut. Jag kände mig såå fin och somrig. Den kommer användas flitigt i sommar. Jag längtar.
Nu hade jag tänkt att jag skulle fortsätta med mina ekvationer.

So long and peace out


Kommentarer
Anonym

Det vill vi ha bilder på!

2010-03-30 08:46:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]