drizzle as heeeellll

bonjour!

FYSATE vad det regnade när jag skulle gå till bussen idag! Aldrig varit med om så mycket regn förut! Det regnade jättestora droppar, som gjorde att det blev stora floder på alla gator. Smart som jag är tog jag med mej paraflaxet imorse...mitt regnbågsparaply som jag köpte i tyskland :)
Anyhow. Inte bra att det regnade precis idag, för jag skulle ju på arbetsintervju.. innan jag ens kommit 50 meter kände jag att jag hade en stor flod i conversen...Halvsprang med paraflaxet till bussen. som tur hade jag en halvtimme på mig i stenungsund innan intervjun började, så gick till en toalett och fixade håret och torkade fötterna lite ;)
Intervjun gick helbra! Kändes positivt och jag önskar jag får jobbet. Väntar spänt på svar :)

Nej nu vill Pysen komma in och jag hörde min smssignal på andra våningen.
ciaociao!


Såhär gulligt är mitt paraply :D




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]