i hofteholder

åhhhhh freakin' annoying computer!! hade precis skrivit ett inlägg blablabla, och då stängs datorn av!! :(

hopp.

har äntligen skrivit läslogg 4 nu iaf, nu ere bara lite annat grejs o göra. :)
vart på student idag, väldans trevligt! :D Bara ett år kvar för mig nu....whoooho.

längtar efter fredag, vill vara hos hanna och ha mysig grillkväll!

Sitter och lyssnar på Volbeat, helt kär i deras låtar...vill se dem i sommar i danmark! Men det kommer aldrig hända... :( De kommer till arvika med, men who the hell har råd med det och tid och allt sånt...uhu. Om de spelade på PierPressure skulle jag stenlätt gått. Billigt och bra plats, 695 kr , frihamnen i gbg... jaja.

imorgon skulle vi tydligen vara med på nån musikvideo, kesha - tiktok...haha får se hur det går! ^^

och förresten så fattar jag inte vad mats tänkte med när han la 2 prov på den sista veckan, i rad!! Ett på tisdag, och ett på onsdag. Hur ska vi kunna plugga till det, sista veckan kopplar man ju bara av... grrrrrrr rawr :(

wellwell, seeessss


 


Kommentarer
Mathilda

Tror proven är på måndag & tisdag, till och med ;P

2010-05-26 22:12:49
URL: http://mathilas.blogg.se/
katten

Hallå där, fin blogg! Om du gillar Keshas makeup och är sugen på ett liknande glitter som hon har, kolla då in på min blogg!

2010-06-08 11:21:47
URL: http://copycatbloggen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]