Im not dead

Eddie säger att min blogg är officiellt död nu, för jag har inte skrivit på ett visst antal dagar.
Men hallå, ska jag inte ens få åka på semester utan att uppdatera? Jag kommer ju tillbaks, jag slutar ju inte skriva.

Så härmed återupplivar jag min blogg!

Jag har sett på min grymma mattedvd, hjälper mej att fatta lite mer men det är inte mycket..då jag ligger efter typ 3 kapitel har jag _väldigt_ svårt att se att jag klarar nationella i matte imorgon. Jippiyay.

Har bytt feleton också, blev trött på att min sonyericsson inte ville ta emot sms, så bytte till en av mammas tlfn. En skjuttelefon, jättesöt är den. Samsung. inte världens bästa märke men jag överlever! :) Fast både mamma och louise tyckte inte om den, men jag är allt tålmodig ;) 

Jaja, jag lovar att jag lägger upp tysklandsbilderna imorgon! Måste gå upp till kusinerna och lämna choklad till dem också...och ringa jobb....ja det här har varit den mest stressande delen i mitt liv kan jag lova! Jobbsökande, matteplugg, annat plugg, osv osv.

men vi ses.



den här stiliga luren har jag nu :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]