im working on it

Hej hej bloggen!
Sitter och laddar upp bilder på facebook, tar sin tid...
Idag har det vart en såndär mysig dag. Jättevarmt ute, väldans sköönt. Jag försökte växla in min 10 euro sedel idag , men de skulle ta betalt för det! 50 spänn, hur kul är det när det är 100 kr...jaja, får be pappa göra det inne i stan nån dag.

Är lite nervös inför arbetsintervjun imorgon, hoppas det går bra...! :) Exciting.

Efter skolan idag så väntade jag och eddie på bussen en timme, vi gick till maxi och jag köpte en ramlösa rabarber, som inte smakade så mycket, och en marabou kokos...yuuuuummiiii. Mysigt att sitta på en bänk där i skuggan med Eddie :) Vi tre passar så bra ihop, N, E, F. Ni är något av det bästa i mitt liv! :) Om jag levde i harrypotters värld och skulle utföra en expecto patronum skulle jag nog välja minnen med er att tänka på...

Känner att jag måste börja med träningen lite lätt...inte bra med godis! Friskis&svettis är ju hur bra som helst, och jag behöver inte åka nånstans, bara sätter i dvdn i tvn och tränar i vardagsrummet ;) Hihi.

Vet ni vad? Jag kom på idag att det är 2 månader och 2 dagar kvar tills jag är 18. Och det är 4 veckor kvar tills jag har sommarlov. Men lite fuskigt, för linus ringde idag och sjöng att han hade sommarlov!! Jag vill också ha :( men han går ju på högskola så det är lite skillnad... men får se till att jobba med allt som ska in nu! svenskan tex...uhu. Men ungefär hela klassen ligger efter med saker i svenskan, am i right? ^^

nej nu känner jag att det blev lite mycket text, får se om nån orkar läsa mer än en rad! :)



en feting frida på ett av tysklands fina slott! tyvärr ser man ju lite sliten ut efter en hel dag där...ehe.

:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]