let me tell you a story

ojojoj what a day :)

imorse. hände det ingenting förutom en bildlektion. Sen svenska där våran grymma lärare har slarvat bort massa uppgifter jag och nanna har gjort...great!! Ännu mer svenska att göra :)
Efter svenskan hade vi ingen engelska, så jag och nanna drog till stenungsund. Skulle träffa fred och jotte på donken, men vi hade tagit fel på tiden så det var inte föräns om en timme.. så vi köpte varsin cheeseburgare, och sen åkte vi hem till nanna och hämtade en dricka och gosade med whisky och findus, och åt nutellabullar :D Efter det drog vi ner till torget igen, där vi träffade fred o jotte på donkis. Dom åt och jag och nanna drack milkshakes.
Sen åkte jag hem. Punkt slut.
Linus kommer imorgon så måste stäääda....inte okej. men ja. Det är svinvarmt idag allstå, finns ingenstans man kan vara där det är svalt. Jobbigt.

Ikväll blir det bara chillkväll, med god mat...as usual. :) Längtar tills fredag next week, at hanna's place, grillkväll! Behövs en sån där kväll nu....

Nu ska jag bege mig uppåt och försöka röja bland min horisontella garderob. golvet allstå.


åh, längtar tillbaks till tyskland och min apfelsaftschorle :(  ( äpplejuice med sprite/mineralvatten)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]