rubrik

haha, jag förundras alltid att jag fortfarande har läsare kvar, även om jag skriver om så otroligt tråkiga saker!
Vill verkligen hitta tillbaks till den där blogglöden, men jag har ingen inspiration...får ingen feedback heller...

Har iallafall letat igenom min garderob idag, på jakt efter en tshirt i "jordnära färger". eh. tvingade mamma o leta reda på en, och till slut hittade hon en tröja i en hiskelig grön färg som jag klippte sönder...hehe.
Det är fältstafett imorgon i skolan, och då ska alla klasser vara utklädda. boring. men vi har nog den absolut tråkigaste utklädnaden. Vattenkrigare. Jahaaaa....precis!
Men vi får se hur det går imorgon.. jag och Nanna ska spela golf+springa som gren imorgon. Gjorde det förra året med, men då sprang jag bara.. haha jag som är så grym på golf! Måste visa mina skills det här året....;)
Så, idag har jag varit och köpt en vattenpistol! en grym för 35kr..hihi..

Nu ska jag gå och lägga en isbit på tungan, som jag brände sönder förut :(

hejsvej.


apropå random

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]