äh vi kör igen

hallu.
ingen produktiv idag. Lo, m&p skulle in till göteborg, men jag valde att stanna hemma..varför vet jag inte... :)
Myskväll igåååår, hemmagjord pizza och idol. Lo hade ju massa kompisar här så vi (me&joakim) stannade på övervåningen i soffan. Vid halv elva bestämde jag och joakim att vi ville ha cola och chips, så vi åkte till Kvantum, som stänger sist... bra affär det där! :D Gjorde inte så mycket mer resten av kvälle, zappade runt bland massa dåliga program, och myste :)

Idag blir det hemmakväll, spendera lite tid med familjen for once! Inte ofta det händer...^^
Lite tagg inför imorgon med...sista hemmamatchen för säsongen. det måste gå bra.
Sen nästa vecka blir det kanske vara hos Nanna lite? ;) Mysi.




Här kommer jag stå imorgooooon! :D



haha, langar asigt gammal bild. kjolen är fin, håret var långt och dagen var mysig. här på beyond retro med syster. :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]