aww.

Det här skrev jag i mars 2008 ;
"Lycka är när man är klar med alla läxor
Lycka är när man är ensam hemma en hel kväll och får tid för sig själv
Lycka är glass
Lycka är Scrubs och Andra avenyn
Lycka är Håkan Hellström och Markus Krunegård
Lycka är gulliga sms
Lycka är mysiga kommentarer av hemliga pojkar
Lycka är minnen med dig
"

Hur gulligt...?

Jag håller med fortfarande. Dock en del av punkterna är sen länge tillbaka inte så aktuella...Men mestadels så stämmer det rätt bra nu med.

Här är saker jag uppskattade då, 2008;

En mysig lördag med film i sängen och en gosig katt bredvid
Underbara tjejkvällar med mat och tjejsnack
När jag , Lina och Nanna skojbråkar med Eddie
Sitta på en buss med musik i öronen
Underbara godnatt sms
Tänka tillbaks på känslofyllda minnen
Glass
Underbara vänner
När mina bilder blir bra
Skidåkning och segling


Haha, åhhh.... saknar på nåt sätt ettan. Allt var fint och bra och lätt och enkelt.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]