if it makes you happy...

hejee.
Uschiii, kallt om fötterna! Glad första advent, förresten :) Mysigt.
Igår frågade min pojkvän om jag ville ses, så det blev ett spontanbesök hem till honom. Vi kollade på Iron man, hade bara sett halva den, bra film! Sen sov jag över där. Idag har vi inte gjort nånting typ, bara mysit... Vid halv fem tog jag bussen hem, jäkla buss som tar 40 minuter :o lång tid! Som tur var slapp jag gå från busshållplatsen i snöstormen, pappa kom och hämtade mig.
Nu har vi precis ätit, och jag har läst massa bloggar...ska sätta mig med matten snart. jag längtar inte.

Imorgon blir det skola till 17.00. Segt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]