jahaja

fin kväll blev det jao jao. åkte och lämnade mamma i gbg, sedan åkte jag och pappa till en jättestor ica focus, där vi nästan tappade bort oss bland hyllorna. hittade många exotiska, importerade spännande drycker. jag inhandlade en grapefruit soda, och en coke zero cherry. sen köpte vi hönökaka och mozzarella ost till våra hemmagjorda pizzor. sen åkte vi hem i regnet, lyssnandes på zz top.
vi har hyrt en askass wallander film, som precis tog slut. klockan är elva och jag är så trött! funderar på att gå och lägga mej och läsa lite, längesen jag gjorde det. imorgon blir bra, lite plugg och lite joakim.

puss korvisar.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]