kvar i nåt jag lämnat

Fin dag igår... vi lagade mat, massa olika saker tex revbensspjäll, färsk ananas, färsk mango, vindruvor, bröd, gurka och morötter. Hur mysigt som helst att laga mat tillsammans.
Efter maten tog vi ett bad, sen la vi oss framför tvn en stund innan vi somnade :)
Joakim fick jobb igår också^^ Så idag var han inne och skrev på massa papper.... jag har suttit invirad i en filt och kollat på serier och försökt pluggat lite..... ska tvätta lite sen också...

Imorgon kommer Nanna och Eddie hit för lite projektarbete, kuuul. Hoppas det går bra^^




Jag har förresten kommit på att jag hatar förändringar. så mycket! Vill ha allting som det alltid har varit... känns som om allting håller på att förändras just nu och jag vet inte vart jag ska ta vägen... jag vill liksom inte se framåt, jag vill vara där jag är. Seize the day. Jag vill inte ha mer förändringar nu..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]