silence




idag är det fyra månader sen jag och joakim blev tillsammans. fyra helt sjukligt bra månader.
var hos farmor och mormor idag. så fint! satt vid öppna spisen och lyssnade på farmor som pratade om släkten.
sen vidare till mormor, de bor bara 5 minuter från varandra. jag vill bo i björkekärr.
joakim ska flytta till göteborg om en månad. stor förändring. alla kvällar vi haft när han kommit över på en kvart... när vi tagit bilen till almö och köpt godis... det kommer liksom förändras nu. en timme med buss.... och det kostar rätt mycket... men jag är glad ändå, jag tycker om göteborg och är jätteglad för hans skull. närmre till skolan och jobb. det blir nog bra..... om jag får vänja mig... kanske tar ett tag.
kommer nog bli en tuff vecka nu... måste verkligen kämpa på i skolan. på torsdag åker J till holland i massa dagar. stort tomrum, vi har ju setts varje dag de senaste veckorna...



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]