its not always rainbows and butterflies

Fredag means foto. Fotolektion från halv tio till halv ett, rätt okej fredag. Fick gå tidigare idag, åkte in till stenungsund, fixade en sak där, sen hemåt. Träffade J innan han åkte iväg till göteborg med sina kompisar. Syskonen kom hem, linus&johanna var bruna, thailandsbruna. Fuskigt.
Åt god mat med la familia och hade presentöppning. Nu blir det tv, musik, eller vadjagnukännerför.
Jag vet att jag borde vara glad eller något, men jag ääääär inte det. Sviken,ensam,liten,bortglömd or whatever. ja,ni vet känslan... och lite arg också faktiskt.  jag orkaaar inte liksom inte vara glad när jag är såhär stressad och skit!
Har tusentals saker jag måste fixa!

Matteprov på måndag, måste plugga nu i helgen.
Två recensioner ska in på tisdag
Buddhism frågor ska in på tisdag
Stort psykologi arbete ska in på onsdag
blablablablablablablablablabla ungefääääär.



Oh btw, gammal bild sen praktiken! fy vad fina vi är. vi tre forever! <3








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Bling Skal Macskal.se Stayhard Kom i form till sommaren! Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]